
A lehető legkevesebb kalciumot fogyasztó, korosodó nők csontja törik a leggyakrabban.
A kalciumadag emelése bizonyos szint fölé már nem csökkenti a kockázatot – mutatta ki svéd kutatók vizsgálata, amelynek eredményeit a British Medical Journal közölte.
Olvasd tovább: V-tó.info
| < Előző | Következő > |
|---|


