Napi egy pohár borral sokat teszünk a csontjainkért, állítják a kutatók.
Az alkoholos ital mérsékelt fogyasztása csökkentheti a sokak életét megkeserítő osteoporosis kialakulásának esélyét – derül ki egy új tanulmányból.
Olvasd tovább: V-tó.info
| < Előző | Következő > |
|---|


