Finom, de ha sok, árthat

A sok állati fehérje fogyasztása növelheti a nőknél a gyulladásos bélbetegségek kialakulásának kockázatát.

   Francia kutatók, Franck Carbonnel és munkatársai az American Journal of Gastroenterology című szaklapban közölték 67 ezer nő részvételével zajlott vizsgálatuk eredményeit.

 
Partnerünk hírdetése:
Ma 2012. Május 23., Szerda, Dezső napja van.
Holnap Eszter és Eliza napja lesz.

Eseménynaptár

 <<Május 2012>> 
HKSCPSV
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Kereső

 

Újdonságok